Thursday 22 March 2012

siape saya d'hati awak??

yess itu pertanyaan yg zati tunggu selama ini....tp zati tak berani nak bertanya dkt kmo mcm mana zati tnya kat mr.F yg dulu jwpnnya memang jntung ni leh gugur arhhh 4 that time zati xberani nak tnya dkt kmo wahai my mr.F yg terbaru....zati takot jawapan yg sama kmo berikan...awak...kalau betol saya ni hanya seorang kawan dekat hati awak tapi knp awak layan saya seolah-olah saya ni permaisuri d'hati awak?? mungkin jawapan awak sebab awak kesian kan saya..tp utk ape?? utk ape awak kesiankan saya?? kan jujur tu lebih baik dr mnipu serta mnyakitkan ati orang lain... frankly speaking laa kalau awak da xnk layan saya awak cakap..pleass dun do like this to me...awak taw kan pompuan punye ati dan perasaan mcmne kalau dye tahu seorang lelaki yg dye sgt cintai mnipu sye...sedangkan dye cube berteros terang tapi awak tak pernah nak amek seriez...awak boleh berlikir kot sebab awak lg matang dr saya... yess like i say b4 this mncintai seseorang xbermakna kita dapat memilikinya.. im admit. tapi pleass 4 that time saya rsekan seolah-olah awak ni orang yg baru nak kenal saya...
if u want to say im ur sis..its ok zati boleh terima...


p/s: actually tgh stdy COM 161 tp sempat lg bersedih ni...haii inilaa lumrah sifat semula jadi manusia kan

No comments:

Post a Comment