Saturday 20 October 2012

kejamkah aq??

kejam sangat ke aku? keras sangat ke hati aku untuk tidak menerimanya semula,untuk kembali sperti dulu.. aku sendiri confius hati kata nak tapi perasaan dan mulut kata TIDAK,, akal pula hanya menerima sgala apa yg disampaikan... mejoriti vs minority ofcoz mejoriti menang,rite?? aku terlalu sayangkan dia tp perasaan aku hanya allah sahaja yg tahu betapa remuknya  hati ini.. tp hati tetap juga berdegil ingin kembali seperti dulu kala, sedangkan perasaan dan mulut menghalang.. ye aq pernah berkata dlm erti kata nama lain janji, yup !! aq berjanji dia lah sahabat aq dunia akhirat,aku akan sentiasa ada untuk dia ketika dia suka dan duka,gembira dan semua apa yg di rasa aku akan rasa,, hanya mati yg memisahkan kita, tp semua itu musnah bila 1perkara yg diumpamakan seperti lebah, kecil tp bila disengat bengkaknya mahu bawa maut, ya itu dia.. peribahasa yg aq sndri cipta,hehhe.. :) hati menngis bila mulut dan perasaan berkata kesat,kasar kpdnya tp apakan daya hati yg da remuk tak berdaya nak halang tindakan drastik yg dilakukan oleh mulut serta perasaan, AKAL??  hnya mampu terdiam dan ikot sgala apa yg disuruh.. aq harap ko fhm apa yg aq lalui skrg,apa yg aku rasakan sekarang jauh lg hebat dr apa yg ko rasa...bak kata pepatah "berat mata memandang,berat lagi bahu yg memikul" terlalu bnyak sgt masalah yg aku hadapi di kala aku dihimpit reah dan memerlukan smgt dr mu, tp syg seribu kali syg hbgn kita tdk dpt diteruskan ats sbb-sbb yg hmm...aq still syg ko di mana pon ko berada... izinkan lah aku untuk keluar dr hidup mu, seperti ko pernah kata aq sntiasa bawa **** dlm hidup ko, jd aq putuskan ko cari lah org yg boleh beri ksngn dan kbhagian dlm idop ko ;)



p/s: ingat wahai hamba allah yg aq gelarkan SAHABAT jauh di susdut hati kecilku untuk memutuskan hbgn kita,jauh sekali membuang mu dr hidupku, tp apakan daya sgala2nya berubah dgn sekelip mata.. kalau dulu kita masih bergurau senda tp sekarang ko akan lg bnyk makan hati dgn kata-kata slamber dr mulut dan perasaan ku.. dr ko tros mnerus mnanges dan sakit ati biarlah aq undur diri dr dalam bilik gelap itu, kerna aku tahu dgn cara itu boleh buat ko tenang dan xmakan ati setiap hari, begitu juga aq..mungkin,

No comments:

Post a Comment