Thursday 15 November 2012

dari MEREKA

ahhaha gelak dulu sebelum aku start story mory kat entri kali ni, sriezly arini happy sgt dr pg td sampai lah ke mlm ni alhamdulillah aku tak lekang gusi dok ketawa+ senyum je, sebabnya arini aku dikejutkan dgn kedatangan dua orang insan yg cukup istimewa bg aku, tak lain tak bukan ialah WAJEEHA a.k.a WAJIE & ROSLINA IDAYU a.k.a AYU ahaaa dyeorg ni lah adik aku sentiasa setia mndgr sgala masalah aku,mndgr cerita-cerita sensasi dr aku huhuh :D dan sgt-sgt terharunyya lagi bila mereka sempat lagi mnyambut hari jadi aku yg dah lama berlalu, and macam biasa kami kalau tiga se'giler' ni da berjumpa kecoh lah jadinya kedai tu kak mira pon join sekaki dgr cerita sensasi dan mslh2 kami yg kami berkongsi bersama, ok ini antara gambar yg sempat kami tangkap, al-maklum lah kami ni kaki camera so pntang jmpe camera mahu
 beratus-ratus gambar penuh dgn gambar kami je :D




ini antara gambar kami

me with wajie

me with ayu

<3 budak pandai ni 



kami memang SENGET <3

<3 them so much

mereka tetap cantik di mata saya

candid meh

alololo tomeinyer adik2 aku ni


 
thankz for this present

haa yg besar ni dr WAJIE

yg cute ni dr AYU

antara wish WAJIE <3 u dik

yeaahh finally i get ths favrte box, tenkiu wajie

huhu I LIKE this !! music snow ball, antara kata ayu
* kalau aka sedih akak tengok lah ni sebab bnde ni akan wat akak tenang*
so sweet syg <3 u dik

No comments:

Post a Comment