Wednesday 21 November 2012

bersyukur kerana mereka

aku sangat bersyukur kerana ada lagi kawan yg snggup tlg aku time aku susah, aku berterima kasih kat HADJA, NAJAA,BELLA &ACAP mereka lah yg tlg aku bg informasi tntang semua :) btw tq to najaa sbb sntiasa contct dan bgtaw aku tntg kolej kami kerap kol dan mcg mnukar2 informasi yg kami dpt, thankz to hadja & bella sbb sudi bg aku illegal kat bilik dyeorg, dan thankz a lot to acap bila dpt taw aku dlm keadaan susah dye kol aku utk ceriakan hati aku, n sanggup minta tlg kat ayh dye utk tlg dptkan aku kolej, :)  dan aku sgt2 bersyukur sebab mereka faham situasi aku mcm mana dan fhm keadaan aku yg susah ni membataskan aku untuk aku duduk mnyewa di luar,aku nmpk da... ketara sihh sapa betul-betul kawan aku, aku bersyukur sgt dan sgt-sgt bersyukur sebab aku masih ada insan-insan yg snggup memberi pertolongan time aku susah bukannya ada kawan tp cari aku bila mereka perlukan pertolongan atau pon maklumat dr aku baru terhegeh-hegeh cari aku, kadang-kadang tu bila di fikirkan memang lah aku terasa sangat-sangat sebab yelah mereka cari aku untuk hilangkan bosan dyeorg, untuk wat dyeorg happy ='( sgt terasa tp tak pe lah biarlah mereka la ni aku hanya pnting kan diri aku je sbb aku pon bnyk lg masalah yg belum setel dan aku yakin xde sapa yg boleh tlg aku

No comments:

Post a Comment