Friday 9 November 2012

menangis dan terus menangis

hanya ALLAH yg MAHA ESA saja yg tahu betapa remuknya hati aku betapa sedihnya hati aku sebagai seorang anak,sumpah dengan nama ALLAH aku rela mati dr melihat kedua org tua ku menangis kerana kegagalanku kerna kecewa atas apa yg aku dpt ya allah aku tidak sanggup aku untuk kecewakan mereka seperti mana dulu aku pernah kecewakan mereka ya ALLAH kalau ini balasan yg harus aku terima dr kesilapan-kesilapan aku yg dulu aku redha ya ALLAH, apa pon aku bersyukur semuanya lulus cuma yg membimbang aku sekarang adalah hostel aku still tak dapat lagi itu memang sgt membimbangkan aku cukup-cukuplah aku menyushkan kedua org tua ku aku tak nak lagi dyeorg trpkse sush sebab aku... berpegang kepada kata-kata seorang cendekiawan jangan pernah putus asa kerana kita gagal sekali tak bermakna kita gagal selama-lamanya... tp aku tetap sedih sebab aku tak boleh lagi membuat kedua org tua ku gmbira sebab aku...

No comments:

Post a Comment