Friday 23 November 2012

SIMPATI

ya allah mngapa dia yg harus ko pilih utk di uji dgn dugaan yg sgt hebat ya allah :,( aku trse sedih sekali bila mndgr crita dia tntg apa yg trjd pd dia dan family nya... mungkin pernh 1ketika dulu aku berdoa agar org2 yg membuat aku dibalas dgn stimpal tp bkn ini yg aq inginkan aq xkuat bila mendgr crita sedih yg mnyayat hati aq... stiap saat dia dtg kpd ku dan memberitahu yg dia tdk kuat utk mnggung semua ni... sayu hati ni bila mndgr dia mnangis dan memberitahu keadaan nya skrg.... ya allah ko tabahkan lah hati kawan ku itu, agar dia kuat utk truskan khidupan yg masih pnjg ini... aku syg sgt dia... dia antara kawan rapat aku... seburuk2 mana pon dia sejahat2 mana pon dia pada aq tp aq xmampu melihat air matanya menitis kerna aku tahu dia seorg yg periang mlm ni lg sekali aq mndgr dia bercrita tntg mslhnya yg membuatkan aq sgt sedih.. aq hanya mampu tngkannya dan memberi kata2 smgt pdnya... aq nak sekali berada di sisi dia sewaktu dia sdg mnghadapi mslh ni... dia kata dia tak kuat tp dia cuba utk bertahan tp tak tahu sampai bila =,(

No comments:

Post a Comment