Wednesday 14 November 2012

tak cukup rehat !!

ok dari petang semalam aku tak cukup tidur, haii da boleh da orang lain yg nak beranak aku yg jatuh sakit, huhhuu but sriezly memang best, aku kan excited masok hospital so penat macam mana pon tak terasa sangat tgok dan dgr suara-suara 'ayah-ayah baru' bercerita pasal anak-anak yg baru mereka dapat dan tak kurang hebatnya AKU, eh eh asal aku pulak?? ahaa... aku tak sabar nak dapat 'anak' ermm actually anak buah tapi disebabkan aku da niat nak amek anak kakak aku tu sebagai anak angkat so aku da bease kan diri aku dgn panggilan mama, comel tak?? comelkan..hehehhe taw daa :D mula-mula tu aku decide nak jadi ibu susu pada anak buah aku dgn mnyuntik homon dlm bdn ni tp umi & ayah melarang aku berbuat demikian sebab ayah kata aku muda lagi,ada ati nak bg susu kat baby, tp sweet laa aku suka deh macam tu... ermm nntlah aq uploadkan pic2 aku kat hospital la ni nak off dulu sebab ptg nnt aku nak pi balik hospital nak jaga kak long, td b4 aku nak balik kami sempat berjumpa dgn kak long dye cakap dye kena tahan wad sebab baby tak gerak lepastu besar pulak tu 3kg, wahh macam aku laa dulu pon aku lahir 3kg gak, tu yg terbawak2 'kecomelan' sampai ke besar ni ahahhaha da boleh da aku ni perasan,heee :), pen off!!

No comments:

Post a Comment