Thursday 3 January 2013

HAPPY BIRTHDAY BOY :)




HAPPY BIRTHDA!!
 BOY :D

Happy Birthday Boy a.k.a Mohd Faisal Bin Mansor, da tua da kawan aq ni... 3/1/2013 genap umo hang 21 rite?? huhuh so amanat dr aku, hang jgn nakal2 k... mcm hang pernh ckp smlm hang harap bila umo da mningkat ni kekacakan hang makin bertambahkan, haa pon boleh la boy.... semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki,amin !! frankly speaking aku suka berkawan dgn mu, kenal dgn ko 1 perkara yg paling best, start dr aku kenal ko ...ko selalu buat aku tersenyum dan ko lah lelaki yg berjaya buat aku tunjukkan 'giler-giler' aku sbb sebelum ni aku memang malu kalau depan lelaki lain, tp bila dgn ko aku cukup selesa, beza umo kita yg hanya tua setahun bukan jd penghalang utk kita terus berkawan kan?? so aku harap kita akan terus berkawan dan berkawan, ermm pasal apa yg pernah terjadi antara kita tu bukan lah jd penghalang utk kita berdua mnjd musuh kan?? mcm hang pernah ckp lupakan perkara lepas sebab bnda tu akan membawa parah dlm hbgn kita sbgai kawan...

No comments:

Post a Comment