Saturday 23 February 2013

Pernah dengar TAGGED ??

ASSALAMUALAIKUM



 
Kenal tak tagged ni? Tak kenal pon takpe. Tagged ni macam facebook tu la. Tapi, tagged lagi advance kot untuk acara suai kenal dan cari jodoh.  Miss T tak buat lah tagged ni sebab 
Miss T tahu mcm mana dlm tu kalau berkomunikasi.
Semalam Miss Tbosan. So, lepak kat rumah member lama yg sememangnya akrab dgn 
Miss T kebetulan time tu dia tgh online , Miss T pon tanya dia ada tagged tak? then kawan Miss T tu ckp "ada je tp aku tak bukak langsung sebab org yg dlm tagged semuanya senget" then Miss T pon decide suruh kawan Miss T tu bukak utk mlm tu bukak tagged. Sebabnya Miss T pelik dgn perangai segelintir kawan-kawan Miss T yg suka sgt layan tagged ni so nak tahu lah sebabmnya kan.Then, masuk message lam inbox kawan Miss T. Message kat tagged memang scene geli-geli. Payah betul nak jumpa scene yang mengamalkan rukun negara ke 5. Belum lagi rukun islam. Apasal hah?Miss T kira dah tahap geli tengok nyah kat lorong Pak Aji Taib. Kalau tersalah send kat bini orang sia-sia idup orang yang send tu. Memang tempah 6 kaki ke bawah.








 Stok paling geli tahap dewa 19

ii mint sembng sexs tak? add my ym now uekiueka@yahoo.com.. leh tgk i naked dlm webcam


awak ni cun melecun.. kulit gebu jer.. geram betul saya kat awak.. jom berkenalan.. untung2 leh saya ajak awak kuar dating.. ehem2... saya ni direct jer.. saya nakal.. harap awak x kisah la pasal tu... hehehe.. message2 lah saya k.. c u.. muaaaahhhhhh ;) kalu awak prefer shortcut, call/sms jer saya k..ni nombornye... 01620666xx..


blh knl x?
dok mne?
stdy mne?
lawa gak awk ni
stim sy tgk
hehe



Miss T tak taw la nape semalam berat je jari nak maki orang. Terbalas bodo kat mesej first tu. Nasib kau lah kan. Ekeke.. even org tu bkn tuju dkt Miss T tp tetap Miss T bengang.

Ni lah 3 mesej yang Miss T baca dr mesej yg dihantr oleh org yg sengal lg bengal dkt kawan Miss T . Pelik doe pehal tengok kawan Miss T tu letak gambar bertudung, pon nak stim ke?? Yucks! Please lah lelaki yang nak usha girl jangan buat begini oke?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment