Wednesday 14 November 2012

again dikatakan SAKIT

td petang aku pi hospital balik jaga kak long,alhamdulillah dia tak apa-apa kata doktor dye akan di unbius so nnt lpastu terus dye bersalin la, td sempat lagi aku berlagak 'doktor' tengok rekod kesihatan dia akt ats meja semua yg tertera di situ 'FINE' so aku bersyukur sgt ke hadrat mu ILLAHI kak long dan juga anak ku sihat2 sahaja.... agak happy td bila dpt pnggilan kol dr salah seorang teman rapat SHA dye da kat Hospital SG.BULOH bila dpt taw aku kat situ, terus dye dgn wan dr shah alam, pd mulanya nak jmpe aku kat kedai tp disebabkan aku kat hospital dyeorg tros pi direct ke hospital, sambil2 tu dyeorg tgok kakak aku jugak lah... n ayat first keluar dr mulut teman rapatku itu adalah 'zati knp da kurus? sakit ye..YA ALLAH knp leh cengkung mcmni sekali' aku hanya sekadar tersnyum smbil mnjwb tah lah sha zati pon tak tahu.... dan aku menceritakan tadi aku timbang dkt hosppital ni dan alangkah terkejutnya ku bila dapat tahu berat aku hanya 34.7 KG !!! SAHAJA?? sha punya terkejut beruk sbb dulu aku punya berat adalah 48.5 KG see... berapa KILO aku turun mendadak... pen off for hts entri !! :D

No comments:

Post a Comment