Wednesday 14 November 2012

SALAM MAAL HIJRAH

lg 10 minit saja lagi akan masuk tahun baru ISLAM, mengaharap ada keajaiban yg bakal berlaku pd masa akan datang, mngharap tiada air mata lagi utk tahun baru ini, mngharap aku lebih tabah dr sebelum-sebelum ni, ini pon tak tahu kenapa hati ni rasa sayu balik bila memikirkan AKU akan keseorangan pd sem3 ni, walaupon dr luaran aku MAMPU,aku KUAT tp secara hakikinya aku tak sekuat yg disangka, aku dpt agak aku akan keseorangan seperti mana dulu masa sem 1 aku rasa aku pasti aku akan merasa buat kali kedua untuk sem3 ni, tp aku mngharap aku lebih tabah dr sebelum ni....tiada lagi teman seluruh rasa disisi,tiada lagi orang yg boleh aku pnggil sahabat berada disisi ku sbb aku tahu lepas ni aku akan keseorangan so dr sekarang aku akan ajar diri aku hidup mcmni tak nak bergantung pd sesiapa.

No comments:

Post a Comment