Tuesday 6 November 2012

DEMAM =(

td elok cergas sihat walafiat ni da knp ni?? mesti korang tertanya-tanyakan, hmm tak tahu lah sebab aku melantak choclate terlalu banyak ke atau aq memang nak demam, demam takutkan result, demam terlalu rindukan my GG, hmmm... sbb kan td aq tak tahan sgt, kepala rasa nak hantuk kat dinding ni so aku nak tak nak kene la kejutkan umi bagun sekali umi rasa badan aq panas, muka aku pucat, patut lah aku rasa lema je, tp tak terpikir pon nak pegang dahi check semua,hmm sebab aku da tak kesah dah pasal diri aku ni, so umi kejut ayh n bwk pi klinik, kdg2 terpikir bagus jugk ada klinik 24hour ni so kalau org sakit mcm aku ni ada klinik kira selamat lah, da lah aku tak suka jumpa doktor so nak tak nak pi jugak la kliniknya, then ssampai kat klinik doc ckp aku ni panas dlm, so dia tangkap kat kepala sebab tu aku rasa pening thp gaban+ rasa mual, ermm so dpt lah surat MC sbb doc tnya aku study ke keje then aku cakap aku keje, tp syg dpt MC pon esk aku tak leh cuti sbb boy jaga sorang, tak pe la aku pi jugk kalau larat, k la pen off

No comments:

Post a Comment