Tuesday 6 November 2012

*_* LOVE it !!


smart kan cover lappy aku,ahahaha puas sihh cari dlm kedai komputer td, da lah aku 'curi tulang'
semata-semata nak cari bnde ala ni, nak dekat satu jam aku round cari cover warna merah, hehehe my favourte colour merah+pink, amazing bila 1 kedai ni aku pergi ada cover kereta sport warna merah, perhh cantik sgtt lah tu da la aku ni memang giler kereta-kereta mcmni , kalau ada moto kawasaki yg besar tu lg la giler aku nak borong tp tinggl ni je 1 warna merah yg lain tak cantik so aku decide amek cover ni, balik je kedai BOY ckp " aku da agak da ko mesti pilih cover ni punya.. asal tak amek kereta mini cooper " then aku jwblah " boy kalau da ada memang da lama aku amek yg mini cooper punya cover,atoiiyaii senget la kau ni" .# ermm tu la 1 sifat boy yg aku suka pasal dia, dia tahu je apa yg aku suka apa yg aku tak suka, syg ko la kwn... then td ada pasar mlm kiteorg blie mcm 5 org nk mkn padahal ada 3mulut je,ahhaha aku dgn kak mira td jd mangsa kene pi pasar tp tak pe lah sbb selalu aku yg buli c boyboy,hikhik...  so td kira kiteorg ber3 ni makan besar lah, sb makan makanan favrte, mcm kak mira blie mee goreng + cake+ karipap mcm aku dgn boy disebabkan kami punya favrte sama kalau time pasar so kami decide nak blie karipap+peha&tongkeng (bontot) ayam madu+ ayam goreng+ cake, haa bnyak tak ayam kiteorg makan,hehhe aku ni kan giler ayam so abis semua jnis ayam aku borong td nasib baik uncle bob xde kalau x mao dgn aym uncle bob aku borong,heheh,

No comments:

Post a Comment