Sunday 25 November 2012

TIDAK KU SANGKA

yup , memang tajuk tu lah yang aku nak dok habak kat entri kali ni, apa-apa pon assalamualaikum semua... ni haa aku ni punyalah terkejut start dr pg tadi dlm pukul  8 lebih mcmtu ada 1nombor yg aku tak kenal kol aku, aku skrg jnis tak melayan so tak pick up lah then kali ke-2 dye kol lg baru aku text dye tanya ' ni sapa? nak apa?' lepastu dye ckp nama dye FAZLI, OH NOO!!!! automatik aku tringt salah seorang member rapat aku stdy kt UIA, umo around 22, ank dato' then tros aku terbagun, yelahh time to tgh syok tido sekali dgr ph memekak bnyk kali trbangun lah aku then bila dgr nama FAZLI , aku bagun teros dr tilam, sumpah tersangatlah terkejut ye laa bayangkan dulu kami ada selisih fhm sikit, then dia terus xcontact2 aku lepastu aku pon ....org tu tak kol tak mcg aku wat dunno jelah, tak silap aku dah 2tahun kot kami trputus hbgn ni taw2 muncul balik, then tnya punya haa betullah dia orgnya !! ermm telan air liur aku nk balas mcgnya... bnyk sbb kami slh fhm antaranya darjat, yee... lepastu itu 1 hal ptg pulk contct number bernama KHALAF kol aku dgn pelik pon angkat lah, dia kol tnya itu ini dan ajk lepk sbb lme xlepak katanya,... aku dgn jwpn aku yg standard 'ermm tgok dulu ye' huhuhuh ......haa mamat ni lg 1 hal nye dye last contact aku time SPM lepastu haram terus mnghilangkan diri,, lepastu mlm pulak dpt 2kol dr syafa, huhh aku malas nak pick up so bia kan je...aku tak tahu knp harini baru dyeorg semua nk cari aku,, sdgkn dyeorg yg pernh wat ati aku sakit, aku mnangis dgn kata2nya yg sgt tajam mcm pisau gerber then mnghilngkn diri lpastu tup2 muncul mcm xde apa2 yg berlaku, HUHH ,, pk aku ni manusia yg hilang ingatan yg tak ingat apa yg org lain buat kat aku??? pikir aku ni manusia yg tak punya perasaan yg tak rse apa2 bila org ckp itu ini pasal aku?? heyy common la,,  aku dah ckp kan kat korang-korang semua sblum korang hilangkan diri aku ni bkn jnis pendendam, tak maafkan korang.. TAK !!! nmpk?? korang boleh nmpk kot korang dtg balik cari aku ..aku layan korang mcmne?? takk de ungkit apa pon tp bila korang ckp sesuatu dan ungkit sesuatu barulah aku ungkit 2,3 kali ganda dr korang...aku just nak mntk jasa baik korang hargailah aku dgn sepenuhnya sebab aku yakin korang memang tak boleh lari dr aku sbnrnya.. mne korang pergi jauh sekalipon 1ari nnt korang pasti dtg balik cari aku, TAKE A NOTE!!

No comments:

Post a Comment