Tuesday 4 December 2012

new semester new roomate

hye-hye semua, assalamualaikum myfollower :D new sem new roomate yeahh~ ~ ahha alhamdulillah kerisauan aku selama ini akhirnya selesai jgk, pd mulanya aku admit memang aku risau yg tersgtlah risau ye lah aku takut lah tak dpat kolej dan alhamdulillah aku bersyukur sgt kepada yg MAHA ESA kerna nasib menyebelahi aku pada hari pertama aku register tu, and paling mngembirakan aku bila dapat bilik yg 1 bilik just 2org je, perhh sumpah giler aku teramatlah happy sebab ini yg aku mintak dan ini yg aku dapat, dan aku bersyukur sgt bila dapat roomate yg appy go lucky ermm so fa aku tgok kami ni sekepala ada je gosip-gosip hangat dan cerita-cerita yg gempak nak dikongsikan bersama, even dia course OM ( office management) dan aku pulak course MASSCOM tp xbermakna kami punya communication tu terbatas malah our relation even baru kenaltak sampai seminggu kami da mcm member rpt, n frankly speaking i like her style, caring person :) love you la EIFA <3<3 owh ya aku lupa nak ckp mybuddies also mylovely frendz CANOE &ALIN sebelah bilik aku je,so nampak gayanya memang aku kerap lah jugak lepak bilik mereka....pen off sebab sat lagi ada meeting kolej, oh no !!! aku paling tak suka meeting kolej ni

No comments:

Post a Comment