Tuesday 4 December 2012

unlucky DAY

assalamualaikum semua, yuhuu ~ ~ ceh ceh zati :D lamakan zati tak update entri baru al-maklumlah lately ni agak bussy la, chop!! sejak bila entri blog 'Ini Ceritacara Zati' ber 'zati-zati' ni ahhahaha, ni aku nak habak mai ni.. aku tak tahu lah kenapa harini hari unlucky aku, yelaa mcm tdaku pi basuh baju kat wshng machine dgn mybuddies, ntah macam mana tah baju aku boleh berbau busuk sumpah aku benggang giler, so aku&buddies aku decide nak basuh balik, nasib baik time tu tak ada org so senang lah keje kami berdua utk basuh balik walaupon makan masa tp tak pelah dr aku pakai baju yg sgt-sgtlah busuk baik waste time basuh balik smula,ye tak?? :) lepastu dlm pukul 8 mcmtu mybuddies suruh aku pasang present yg aku bg kat dia aritu so aku pasanglah and.... tak tahu kenapa b3 yg aku masukkan skali dlm kotak hadiah tu tak boleh gne, aku tak tahu antara adiah tu yg dah rosak atau b3 tu da xberfungsi, hmm sedih je kalau hadiah tu yg dah rosak sedangkan aku baru beli, rse sakit ati giler bila tgok hadiah tu taknak berfungsi, really sorry to mybuddies if hadiah yg aku beri tu tak berfungsi sbb setahu aku b4 aku bagi kat dia aku dah check dah :( then dgn nak sedapkan hati aku yg tgh sakit ni aku bagunlah nak pi amek b3 lain kat bilik aku,time aku nak bagun tu aku telanggar hadiah tu dan hadiah tu hampir terjatuh so aku sambut lah dan tak pasal2 tgn aku berdarah, nampak tak macam kulit baby, err baby ke?? hahahah...then td time nak sidai baju kat bilik.. aku ampailah baju kat langsir, memandangkan aku ni tak berapa tinggi so aku gunalah kerusi nak panjat... sekali time nak turun dari kerusi tu boleh pulak aku jatuh tergolek, perhh sumpah sakit+ malu sebb aku ingatkan eifa nampak sekali dia leh tak dengar aku jatuh sedangkan aku rasa...aku jatuh tu mcm nak gempa bumi je :D

No comments:

Post a Comment